مهندس علی اکبر اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس هشتم شد

یزدفردا :بنا بر گزارش ستاد های مهندس اولیاء و حجت الاسلام صدرالساداتی نتیجه دور دوم انتخابات مجلس هشتم در حوزه یزد و صدوق مشخص شده است .

بر اساس همین گزارش از مجموع 90000 آراء ماخوذه مهندس علی اکبر اولیاء با بدست آوردن حدود 52000 رای و حجت الاسلام صدرالساداتی با حدود 38500 رای را به خود اختصاص دادند .

یزدفردا انتخاب مهندس علی اکبر اولیاء به عنوان نماینده مردم حوزه یزد و صدوق در مجلس هشتم را به ایشان تبریک گفته و امیدواریم که ایشان همچو گذشته در سنگر جدید نیزموفق و سربلند باشند و شاهد حضور ایشان در صحنه های سیاسی، اجتماعی کشور و استان باشیم .

یزدفردا به سهم خود  ضمن عرض خسته نباشید به تمامی:

 کاندیداهای انتخابات مجلس هشتم که در دور اول و دور دوم با حضور خود باعث رونق بخشیدن به انتخابات و ایجاد حق انتخاب اصلح ترین فرد مورد وثوق مردم  شده اند .

و  کسانی که با ثبت نام در انتخابات خود را آماده حضور نشان داده و بنا به دلایلی در ابتدای راه متوقف شده اند 

 و  هواداران فهیم و پر تلاش کاندیداها که با صرف هزینه و وقت خود صادقانه در هر چه پر شور برگزار شدن انتخابات شدند

 و  افرادی که در هیئت های اجرائی و نظارت با دقت خود و رعایت امانت داری از  آراء مردم حراست نموده وزمینه حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای را فراهم نمودند

ومردم فهیم و قدرشناس استان که با حضور خود در انتخابات اخیر باعث نومیدی دشمنان نظام گردیدند و با انتخاب خود اصول اولیه دمکراسی را پاس داشته و به وظیفه ملی ،اسلامی خود عمل نمودند .

و همه عزیزان عرصه اطلاع رسانی از مطبوعات محلی گرفته تا رسانه های مجازی و رسانه ملی و کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان که در امر اطلاع رسانی انتخابات و تمامی اهل قلم  ،که انصافا هر کدام  به سهم و توان خود انجام وظیفه نمودند.

 

برای تمامی شور آفرینان  آرزوی موفقیت و بهروزی داریم وامیدواریم که نماینده منتخب مردم ومسئولین اجرائی استان قدر این تلاشهای صادقانه و پاک را دانسته و با تلاش مضاعف خود در خدمتگزاری به این ولی نعمتان اصلی  جامعه، معطوف داشته و با رفع نواقص و مشکلات موجود با شهد شيرين خدمت بي منت كام مردم به خصوص محرومان را شيرين نمايند.

و رسانه های گروهی ،از مطبوعات محلی گرفته تا همکاران دنیای مجازی وخبرگزاریها و رسانه ملی را که با انتقال اخبار و اطلاعات بازوی مدیران اجرائی برگزارکننده انتخابات بودند به عنوان یار اصلی به حساب آورده وبا در نظر گرفتن شرایط خاص عرصه اطلاع رسانی حداقل خبرنگاران مجموعه های اطلاع رسانی را با عنایت های معنوی و مادی خود تازه نفس تر نمایند .

در پایان یزدفردا ضمن تشکر از :

کاربران همیشه همراه و فردائی خود که با سعه صدر و حضور خود

 و  همکاران فردائی که با تلاش شبانه روزی خود 

 و تمامی کسانی با اعتماد به یزدفردا در انتقال مطالب خود ما را سهیم نمودند

و تمامی کسانی که مطالب ارسالی آنها را نتوانستیم منعکس نمائیم

وتمامی افرادی که  با ارسال مطالب و اخبار و اطلاعات خود باعث به  روز بودن یزدفردا شدند ،

اميدواريم که در عين داشتن سلايق گوناگون ، با رعایت اصول اخلاقی واسلامی و همدلی و اخوت بتوانيم گام هاي موثري در رشد و ارتقاي فرهنگ و آگاهي افکار عمومي برداشته و در جهت اعتلاو توسعه همه جانبه استان دارالعباده و دارالعلم گام برداریم ..

و در پایان با حلیت طلبیدن از تمامی کسانی که ناخواسته باعث رنجششان شدیم امیدواریم که توانسته باشیم به عنوان اولین تجربه انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتشار بیش از 500 خبر و مطلب مربوط  به انتخابات به وظیفه اصلی خود که همانا اطلاع رسانی صادقانه وسالم و همراه با سرعت   و انعکاس  تمامی تفکر های موجود جامعه  رضایت حداقلی نامزدهای انتخاباتی و مردم را جلب نموده باشیم .

 

یا علی مدد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا